دانلوداهنگ جدید عماد طالب زاده هراسون

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ︻╦̵̵͇̿̿̿̿ دُنیایِ موزیکـــــ╤─── Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

▂▃▄▅▆▇█▓▒░همچیـــ هست░▒▓█▇▆▅▄▃▂

دانلوداهنگ جدید عماد طالب زاده هراسون

دانلوداهنگ جدید عماد طالب زاده هراسون با لینک مستقیم

download new music emad talebzadeh harasoon

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده هراسون

 

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده هراسون

تو شاهد بودی اون روزا یه ترسی توی چشمام بود

می دونستم تموم میشه برام خوشبختی خیلی زود

تو شاهد بودی اون روزا یه چیزی خنده هام کم داشت

یک شکی تو وجودم بود که غم توی دلم گذاشت

هراسونم بودم از روز جدایی آخرم اومد

من از هرچی بدم اومد سرم اومد

هراسون بودم از روز جدایی آخرم اومد

من از هرچی بدم اومد سرم اومد

♫♫♫


♫♫♫

اگه مثه تو بی وقفه نخندیدم

اگه هیچ روزی از فردا نپرسیدم

اگه مثه تو از آینده ترسیدم

اگه از زندگی هیچی نفهمیدم

هراسون بودم از .روز جدایی آخرم اومد

من از هرچی بدم اومد سرم اومد

هراسون بودم از روز جدایی آخرم اومد

من از هرچی بدم اومد سرم اومد                                                                                                                                                                              دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده هراسون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:,

] [ 22:58 ] [ shadi-21 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه